此号已弃,偶尔诈尸

不用关注,谢谢配合,有事@行乐天水

最后水一发我就产粮

HERO这首歌挺适合安哥的:)

(Let me be your hero )
(让我成为你的英雄 )
Would you dance
你是否愿意
If I asked you to dance
如果我邀请你跳舞
Would you run
你是否会跑开
And never look back
而不再回头
Would you cry
你是否会哭泣
If you saw me crying
如果你看到我在哭泣
And would you save my soul tonight
今夜你可否拯救我的灵魂
Would you tremble
你是否会颤抖
If I touched your lips
如果我触碰你的唇
Would you laugh
你是否会微笑
Oh please tell me this
请告诉我好吗
Now would you die
现在你可否能结束生命
For the one you loved
为了你唯一的爱
Hold me in your arms tonight
今夜 请抱紧我
I can be your hero baby
我要成为你的英雄 宝贝
I can kiss away the pain
我可以吻去你所有的伤痛
I will stand by you forever
我可以永远陪伴你
You can take my breath away
你可以带走我的生命
Would you swear
你能不能发誓
That you'll always be mine
你会永远属于我
Or would you lie
你会不会说谎
would you run and hide
是否会跑掉和躲藏
Am I in too deep
我是不是深陷爱中
Have I lost my mind
我失去了理智吗
I don't care
这些我不在乎
You're here tonight
今夜你在我身旁
I can be your hero baby
我要成为你的英雄 宝贝
I can kiss away the pain
我可以吻去你所有的伤痛
I will stand by you forever
我可以永远陪伴你
You can take my breath away
你可以带走我的生命
Oh I just want to hold you
哦 我只是想拥抱你
I just want to hold you
我只是想拥抱你
Oh yeah
哦 耶
Am I in too deep
我是不是深陷爱中
Have I lost my mind
失去了理智吗
I don't care
这些我不在乎
You're here tonight
今夜你在我身旁
I can be your hero baby
我要成为你的英雄 宝贝
I can kiss away the pain
我可以吻去你所有的伤痛
I will stand by you forever
我可以永远陪伴你
You can take my breath away
你可以带走我的生命
I can be your hero
我要成为你的英雄
I can kiss away the pain
我可以吻去你所有的伤痛
And I will stand by you forever
我可以永远陪伴你
You can take my breath away
你可以带走我的生命
You can take my breath away
你可以带走我的生命
I can be your hero
我要成为你的英雄

评论

热度(6)